fredag 26. februar 2016

Sånn går no dagan


Livet tuslar vidare
me snjoar litt ned for tida i Hakkadalen


Sidan eg er avhengig av blomar
kjem nye i hus så snart forrige bukett har visna ned



Litt strikking vert det tid til
verre med montering
eg lid av monteringsvegring på eit høgt plan


småpipsane må få mat


og me held på med eit bordlagingsgjerdetsjølvprosjekt
som snart er ferdig 
og eg er veldig nøgd med da nya kjøkkenbordet
berre da at da ikkje passa så godt på kjøkkenet
så då må da vel kanskje skiftat ut
kjøkkenet altso....
:D


3 kommentarer:

  1. Fremdeles like nydelige bilder.
    Lykke til med prosjektet og god helg!!

    SvarSlett
  2. Dere har fortsatt bra med snø og det er jo god isolasjon:-)
    Her er det skikkelig barfrost,og steikende sol, så vi må nok starte å dekke til rododendroene.
    Kjenner igjen monteringsvegring...
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Deilig med blomster, det må jeg og alltid ha :)
    Gleder meg til vi kan gå ut å plukke buketter selv, det er de aller fineste ♡

    Spennende med bordet, har lyst å lage meg et nytt jeg og :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.